Παρασκευή 24 Απριλίου 2015

Ιδέες από μια συνεργασία...ευχάριστη αναμονή...και μια ανάρτηση στα σκαριά!!




Αυτόν τον καιρό δεν έχω πολύ χρόνο είναι η αλήθεια....
Ίσως είναι μια λίγο πιο πιεσμένη περίοδος...
.γιατί περιμένοντας έναν ακόμη μικρό bebe
με την βοήθειά Του βέβαια....
έχω βαρύνει λιγάκι και οι μετακινήσεις στα σχολεία..ψώνια..
.κλπ ..συν τις δουλείες του σπιτιού..(τις βασικές..μην φανταστείτε )
είναι πιο κουραστικές.



πρώτα ο Θεός..
ένα καλοκαιρινό μωρό...





Έτσι σκέφτηκα να μοιραστώ μαζί σας κάποια ποστ από ένα φιλικό blog  
με το οποίο θα συνεργαζόμαστε στο εξής...
Για να παίρνουμε και να δίνουμε ιδέες σε ότι αφορά 
sewing ή αλλιώς ράψιμο..
crocket  ή αλλιώς πλέξιμο...
και ότι έχει να κάνει με χειροποίητες κατασκευές..
παντός τύπου... ή D.I.Y.όπως συνηθίζεται να το λένε πια.. 


*****



Πρώτα λοιπόν κάτι επίκαιρο....
.ε ..σε λίγες μέρες τουλάχιστον!!







Ψάχνοντας ιδέες για Πρωτομαγιάτικο στεφάνι έπεσα πάνω στα pon-pon!
Το καλό είναι ότι δεν χρειάζεται να ξέρεις ούτε ράψιμο, ούτε κέντημα,
 απλά να έχεις όρεξη.
 Άλλωστε τα pon-pon ή φουντίτσες όπως τις λέγαμε μικροί, είναι μια πολύ όμορφη χειροτεχνία για μικρά και μεγάλα παιδάκια!



Και αυτά τα στεφάνια μου άρεσαν πολύ.
Είναι απλά και μπορούν να συμμετέχουν και τα παιδιά στην κατασκευή.
Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ!!!!

η πατώντας πάνω στην φώτο..





*****

Παρακάτω κάποιες ιδέες για πλέξιμο..


πατήστε στις εικόνες να σας πάει στο ποστ..
και μετά στον σύνδεσμο που έχει εκεί για αναλυτικές οδηγίες










*****


Και τέλος μια ανάρτηση που μου αρέσει πολύ...




δωρεάν οδηγίες για να φτιάξετε
 όμορφα παιδικά φουστανάκια και φουστίτσες!!








πατήστε πάλι πάνω στις εικόνες να σας πάει στο ποστ..
και μετά στον σύνδεσμο που έχει εκεί για αναλυτικές οδηγίες..


*****

ευχαριστώ την Missionary Mom !!



*****





Καλά Κουράγια σε όλες τις μανούλες...
Και ελπίζω πως σύντομα θα επανέλθω και με μια δική μου ανάρτηση...

είναι στα σκαριά..



αυτή είναι η φώτο τις επόμενης ανάρτησης που ετοιμάζω...
μαντεύεται??


την αγάπη μου σε όλους!







6 σχόλια:

  1. Με το καλό το νέο μέλος! Πόσες φορές τα έχω χαζέψει όλα αυτά....αλλα πού χρόνος για μια πολύτεκνη μάνα! 😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!!!....
      όντως ο χρόνος δεν είναι ποτέ αρκετός...αλλά δεν πειράζει..
      πρώτα τα παιδάκια μας...

      Διαγραφή
  2. Αχου ποσο χαιρομαι!!! Με το καλό κορίτσι μου.... Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαρία μου!!!

      Να είσαι καλά...και να χαίρεσαι τα παιδάκια σου!
      φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  3. Τι ευχάριστη αναμονή!!!
    με το καλό το καλοκαιρινό μωράκι σας!

    και καλή συνέχεια στην όμορφη συνεργασία!
    "εν τη ενώσει η ισχύς"

    την αγάπη μου
    Αλεξία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Αλεξία μου!!!
      ..Και εσύ με το καλό !!!

      Φιλιά και την αγάπη μου!!

      Διαγραφή