Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2014

Ρητορικές ερωτήσεις...σε πολύτεκνους






Ρητορικές ερωτήσεις.... και οι απαντήσεις τους..

*****


Είναι όλα δικά σας?
(όχι είναι και του γείτονα..)

Τηλεόραση δεν έχετε?(συνοδευόμενη με ειρωνικό γελάκι!)
παλιό ..και ασχολίαστο!

Θα κάνετε και άλλο?
(πρέπει να υπογράψω συμφωνητικό 
ΤΩΡΑ αν είναι να κάνω?)

Πως προλαβαίνετε να ασχολείστε με το καθένα χωριστά?
 (εννοώντας ..τα έχετε αφημένα την τύχη τους ε;;)

Σπίτι γίνεται χαμός ε?  
(μαλλον παρηγορούνται όσοι θα ήθελαν 
και άλλα και δεν έχουν..)

Έχετε να τα ζήσετε?
 (όχι καλέ..τα βγάζω στα φανάρια..
όσο περισσότερα ..τόσο καλύτερα..)

Πως είσαι τόσο ήρεμη...εγώ ούτε με ηρεμιστικά 
δεν θα άντεχα..  
(μήπως παίρνεις και δεν μας το λες?)



Ήξερα και εγώ μια οικογένεια που είχε 5
(7,9,11..κλπ)  παιδιά.
..και τα μεγάλα μεγάλωναν τα μικρά...ούτε σπουδάσανε...τίποτα..
..μμμμ....και εγώ ήξερα οικογένεια που είχε μόνο ένα.
.με χιλιάδες φροντιστήρια και βοήθεια.
.ούτε σπούδασε..
 ούτε τίποτα!


Εγώ ασχολούμαι πολύ με κάθε παιδί ..οπότε αν είχα 
και άλλο δεν θα είχα χρόνο για αυτό..
(υπονοώντας πάλι ..πως εσύ
 τα έχεις αφημένα στην τύχη τους)

Ποτέ δεν θα μπορούσα να φανταστώ τον εαυτό μου 
με πάνω από 2 παιδιά!!(με ύφος απορημένο)
-ναι ούτε και εγώ με μόνο ένα η δύο..


Εγώ είχα και άλλα ενδιαφέροντα στην ζωή μου.
.σπούδασα ..δουλεύω...
δεν μπορω να κάνω μόνο παιδιά..
-Γιατί ποιος είπε ότι οι πολύτεκνες μανούλες
 δεν έχουν σπουδάσει ..η δεν δούλευαν.
.η δεν δουλεύουν ακόμη..??
και τι θα πει ...μόνο παιδιά..?



Μα γιατί κάνετε τόσα πολλά παιδιά??
εδώ η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά! 
γιατί τόσα??--γιατί όχι??
και εσείς γιατί μόνο τόσα??


Είναι εγωιστικό να κάνεις πολλά παιδιά!
Πού ακριβώς διακρίνεται ο εγωισμός??
στο ότι δίνεις την ζωή σου 
καθημερινά για τα παιδιά σου;;



Όσοι κάνουν παιδιά είναι αυτοί που τα περιμένουν
 όλα εξ ουρανού..
 αλλά ο Θεός μας έδωσε και μυαλό....
(όντως μας έδωσε και μυαλό και μαλλον 
κάποιοι δεν το χρησιμοποιούν σωστά!)



και η λίστα συνεχίζετε....


---με ελαφρά χιουμουριστική  διάθεση --
--αφιερωμένο--



4 σχόλια:

  1. Η οικογένεια του άντρα μου είναι πολύτεκνη με πέντε παιδιά... Κάθε φορά που μαζευόμαστε για ένα κυριακάτικο τραπέζι πραγματοποιείται μια γιορτή! Τις γιορτές δε, έχουμε αγκαλιές, γέλια, φωνές! Και τα μέλη της οικογένειας πληθαίνουν με νέους γαμπρούς κλπ...
    Ο καθένας ορίζει τη ζωή του και πόση ζωή θα προσφέρει μόνος του και για καθαρά προσωπικούς λόγους... Δε το βρίσκω παράλογο ή απερίσκεπτο να θες να είσαι ευτυχισμένος, γιατί τα παιδιά είναι ευτυχία όπως και να έχει,αν θες τώρα να σαι πολλαπλά ευτυχισμένος, προσφέροντας το δώρο της ζωής και δίνοντας τη ζωή σου καθημερινά για τα παιδιά σου, τι εγωϊστικό στοιχείο μπορεί να κρύβει αυτή σου η στάση παρά μονάχα την απόλυτη ανιδιοτελή αγάπη;
    Σε ευχαριστώ που προσέγγισες το θέμα με την χιουμοριστική του πλευρά!
    ( η αλήθεια είναι ότι υπάρχει μεγάλος κοινωνικός ρατσισμός στις πολύτεκνες οικογένειες, όπως και σε πολλές άλλες περιπτώσεις στην χώρα μας, στην τελευταία χώρα ίσως ευρωπαϊκά που ο δεσμός της οικογένειας σημαίνει έστω κάτι..)
    Καλώς σε βρήκα και καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς σε βρήκα και εγώ Βέρα μου μέσα από το σχόλιό σου!!
    Και αυτά που γράφεις μου θυμίζουν άλλο ένα βασικό επιχείρημα
    που χρησιμοποιείται κατά των πολυτέκνων ..
    ..και ξέχασα να το αναφέρω στην ανάρτηση..
    Ότι το να κάνεις παιδιά είναι εγωιστικό!..
    και δίνεις πολύ όμορφα και την απάντηση....
    -τι εγωϊστικό στοιχείο μπορεί να κρύβει αυτή στάση
    παρά μονάχα την απόλυτη ανιδιοτελή αγάπη;..
    όταν δίνεις την ζωή σου καθημερινά για τα παιδιά σου;;
    Ευχαριστώ πολύυ για το σχόλιο....και θα κάνω update στην ανάρτηση εμπνευσμένη από το σχολιασμό σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το να γίνεις γονιός ( όταν συνειδητά ξέρεις τι κάνεις και τι αναλαμβάνεις) είναι η πιο αλτρουϊστική πράξη στον κόσμο... Και δεν είναι θυσία, είναι δώρο.. Και τα δώρα τα προσέχουμε, τα αγαπάμε.. Την αγάπη που έχω νιώσει για τους γιους μου, δεν περίμενα ποτέ να τη ζήσω! Και ποτέ να τη δώσω τόσο απλόχερα!
    Να σαι καλά,
    Καλό υπόλοιπο Κυριακής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. όλα με την ίδια γυναίκα; (πολύ συχνά μου γίνεται τελευταία)

    πόσα είναι δίδυμα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή