Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2015

ΣΚΕΨΕΙς... Μια Μητέρας 10 Παιδιών..






Είμαι (σχεδόν) 42-χρονών...
μητέρα με 10 παιδιά,
 συμπεριλαμβανομένου ενός μικρού 1 έτους.
Όταν ανοίγω τα μάτια μου το πρωί, 
κοιτάζω τον εαυτό μου, 
και παρόλο που οι άνθρωποι νομίζουν
 ότι είμαι τρελή που έχω τόσα παιδιά..
...αισθάνομαι πολύ φυσιολογική!!.

Εγώ όμως δεν τους κατηγορώ!!.

Θα μπορούσα να μην έχω 10 παιδιά...
 Είναι εύκολο να βρεις κάτι να σε εμποδίσει. 
Ακόμη και με Φυσικό 
Οικογενειακό Προγραμματισμό 
(φυσικούς τρόπους προφύλαξης..),
μπορείς να περιορίσεις τον αριθμό..
  Οι άνθρωποι σκέφτονται 
πως Επέλεξα
 να έχω τόσο πολλά παιδιά....
 αλλά δεν το έκανα.!! 
Επιλέγοντας να δέχεσαι 
κάθε μικρή ευλογία ...
 δεν είναι το ίδιο
 με το να ορίσεις μόνος 
πόσα θες να κάνεις..

Μερικές φορές περνώ ακόμα
 όλο το βράδυ με το μωρό. 
Έχω μωρά για σχεδόν 15 χρόνια. 
Ακόμα δεν μπορώ να φάω ένα γεύμα 
χωρίς να με διακόψουν!!.


Εξακολουθώ να έχω μικρά παιδάκια
 που θέλουν προσοχή. 
Και είναι υπέροχα!
 Έχω έφηβους που θέλουν 
ακόμη περισσότερη προσοχή.
 Και έχω αγωνία ...
 Και όμως είναι πάλι υπέροχα!
 Μερικές μέρες, 
λίγη ησυχία θα ήταν πολύ ωραία...

Αλλά ...
το σπίτι μας είναι γεμάτο..
 και πολυσύχναστο...
 και πάντα κάτι συμβαίνει ...
και κάποιος σε έχει ανάγκη..

Εγώ, στην πραγματικότητα, 
έχω τα χέρια μου γεμάτα....(όπως λένε)
 Αλλά είμαι και άνθρωπος. ...
και αναρωτιέμαι μερικές φορές πως θα ήταν 
αν είχα επιλέξει διαφορετικά.

Και κάτι τέτοιες ώρες, 
νομίζω ότι ξέρω γιατί
 ο έλεγχος των γεννήσεων θεωρείται 
μια τόσο δημοφιλής εφεύρεση,
 και με τόση σφοδρότητα υπερασπίστηκε.

 Επειδή η μητρότητα είναι εργασία
 πλήρους απασχόλησης , 
με υπερ- πλήρες ωράριο.

Αλλά ...

Αλλά ... ..

Αλλά ...... ..

Όλη αυτή η κούραση ...τα ξενύχτια...
το να μην μπορείς να φας ήρεμα
 ένα φαγητό..
να κάνεις ένα μπάνιο...
οι συνεχείς αλλαγές πάνας...
και τόσα άλλα ..
είναι η δουλειά της μητρότητας.

Θα συνεχίζουν όλα αυτά να έρχονται 
στο μυαλό μας όσο σκεφτόμαστε 
πρώτα τον εαυτό μας:
πίσω από όλα αυτά τα πράγματα 
είναι ο εγωκεντρικός χαρακτήρας 
του καθενός μας.
Ο κοσμικός..
 Και εγώ όμως θέλω να μην έχω 
το μυαλό μου μόνο σε αυτά..
αλλά και στα Αιώνια....
μεγαλώνοντας παιδιά..
προσφέροντας...

Θα μπορούσα να είχα επιλέξει
 να είμαι λιγότερο κουρασμένη. 
Θα μπορούσα.... 
Θα μπορούσα να είχα επιλέξει 
να έχω περισσότερο ελεύθερο χρόνο
 ή μια πιο σφιχτή κοιλιά.
 Θα μπορούσα να ζω μια εντελώς διαφορετική ζωή , 
με μόλις δύο σχεδόν ενήλικα πλεόν παιδιά.

Αλλά θα ήταν αυτό που επέλεξα. ..
Και μπορώ, όπως όλοι μας,
 να κάνω και πραγματικά κακές επιλογές....
 Αντί αυτού, 
έχω αυτό που ο Θεός επέλεξε για μένα.!!!
 Και υπάρχει μια απερίγραπτη αίσθηση 
γαλήνης και ειρήνης σε αυτό..

---Ναι, αυτή η θέση είναι,
 εν μέρει  μια κουβέντα 
προς τον εαυτό μου..
αλλά ξέρω πως σκέφτονται 
και άλλες μαμάδες έτσι --

Έτσι, για τις ημέρες που μπαίνω στον πειρασμό
 να αισθάνομαι καταπονημένη
 ή όταν μπαίνω στον πειρασμό να κοιτάξω  
μια άλλη μητέρα πιο ξεκούραστη από εμένα. 
Θυμάμαι τα παραπάνω..
Αισθάνομαι πως αυτό είναι 
το σχέδιό Του για την ζωή μου..
και αυτό με γαληνεύει...


Υπάρχει και ένα άλλο κομμάτι της αλήθειας: 
Θα έρθει πιθανώς και ένα άλλο μωρό, 
αν δεν επιλέξω
 να το αποτρέψω..
. Οι περισσότεροι άνθρωποι πιστεύουν
 ότι είναι τρελό να έχεις 10, 
μην πω για παραπάνω.
  Θέλω να πω, 10!!! 
Δεν είναι ότι χρειάζομαι πια παιδιά. 
Αλλά αυτό ποτέ δεν ήταν το νόημα για εμένα..


Σε κάθε ένα από τα παιδιά μου
 βλέπω τόση αγάπη..
..περισσότερη από ό, τι μπορώ
 να πιστέψω ότι η καρδιά μου θα κρατήσει..
Και είμαι τόσο ευτυχής 
που ο Θεός
 έδωσε σε μένα
αυτά τα παιδιά.
 Και σίγουρα η σκέψη του να  λείπει ένα
-ακόμη και τώρα που έχω τόσα,
 μου ραγίζει την καρδιά....

Ναι, είμαι απασχολημένη με τόσο πολλά παιδιά. 
Αλλά έχω δώσει τη ζωή μου σε όλα
 και σε καθένα από αυτά 
... έτσι ώστε δεν νομίζω ότι κάποιο 
αισθάνεται παραμελημένο...
έστω και στο ελάχιστο!!

Μάλιστα τα παιδιά μου
 εξακολουθούν να μου λένε
 ότι ελπίζουν να έχουμε ένα ακόμη μωρό.!! ...

Δεν μου αρέσει η ιδέα να ανακοινώσω 
μια νέα εγκυμοσύνη, 
επειδή Ξέρω ότι φαίνεται παράξενο. 
Με φοβίζουν λίγο οι αντιδράσεις του κόσμου..
 Αλλά δεν αντέχω την σκέψη του να ξυπνήσω αύριο 
και να πω «όχι» στον Θεό 
για το υπόλοιπο της σύντομης (πλέον)
 αναπαραγωγικής ηλικία μου.
 Δεν μπορώ συμβιβαστώ με την σκέψη
 ότι μπορεί να λείπει
 '''το υπόλοιπο''' των παιδιών μου.
Αυτά που ..
Αυτός είχα σκοπό να μου εμπιστευτεί!!

Όλη τη διάρκεια της ζωής μας, 
την περνάμε πάντα 
 καταπιανόμενοι με κάτι..
δαπανώντας την ίσως σε  κάτι.
Δουλειές...καριέρα...αθλήματα.
..συλλογή χρημάτων και περιουσίας...κλπ

 Δεν βλέπω λοιπόν γιατί το
 να την περνάμε μεγαλώνοντας παιδιά 
είναι για την κοινωνία μας ..
τόσο κακό πράγμα.


Θα τολμήσω να ευχηθώ σε όλες τις νέες μανούλες ...
αυτές που ξεκινούν τώρα
 να χτίσουν τις οικογένειές τους..
να αφεθούν στο θέλημά Του!!
Καμια αίσθηση ξεκούρασης 
ή προσωπικής ελευθερίας..
και προσωπικού χρόνου .
..δεν συγκρίνεται με την γαλήνη και ειρήνη 
που θα φέρουν στην ψυχή σας τα παιδιά σας..
'Οσα..και όταν σας τα εμπιστευτεί!


ευχές σε όλες..
Μια μαμά που (μαλλον ) 
κοντεύει να ολοκληρώσει την οικογένειά της
(λόγω ηλικίας)..
(Μόνο Αυτός ξέρει αν είναι όντως έτσι..)

*****



πηγή ελεύθερης μετάφρασης από τα αγγλικά:ΕΔΩ..


***

3 σχόλια:

  1. Πόσο πολύ αγαπώ τις υπερπολύτεκνες οικογένειες....νιώθω έναν σεβασμό, μία αίσθηση δέους....στο μυαλό μου από μικρή έλεγα πως θα ήθελα να κάνω τουλάχιστον 5 παιδιά....βλέπω την οικογένεια του άντρα μου που είναι 6 αδέλφια πόσο αγαπημένοι είναι...
    ο Θεός ακόμη δεν μου έχει χαρίσει ένα παιδί...( ζωντανό, αφού είχα μία παλλίνδρομη), δεν ξέρω ποιο είναι το σχέδιο του...αλλά και εγώ όσα μα όσα παιδάκια και αν θέλει να μου χαρίσει, θα το δεχτώ...από 0 (γιατί μπορεί αυτό να είναι το σχέδιό του) μέχρι 1.........ν ( όπου ν= οποιοσδήποτε αριθμός)!!
    Να χαίρεσαι την οικογένειά σου, και να μην ακούς κανέναν!!!
    και ποιος ξέρει μπορεί να γίνεται στο τέλος μονός αριθμός!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευαγγελία του τα λες τόσο ωραία και κατασταλαγμένα!!

      Σου εύχομαι μέσα από την ψυχή μου ..να σου χαρίσει ο Θεός
      όσα παιδάκια ..''κατά την καρδία σου'', όπως μου είχε πει κάποτε
      ο π.Νίκων ...
      (Οι ευχές σου να μην ακούει κανένα φαντάζομαι είναι για την συγγραφέα του παραπάνω κειμένου με τα 10 παιδάκια..)

      Πάντως στα μάτια του Θεού είσαι ήδη μανούλα...αφού από
      την σύλληψη ..κάθε μωράκι έχει και ψυχή..
      Απλά κάποια ολοκληρώνουν πιο γρήγορα τον ''προορισμό''
      τους σε αυτόν τον κόσμο...

      φιλιά και την αγάπη μου..

      Διαγραφή